Forum www.jagertruppebrigade.fora.pl Strona Gwna
  FAQ  Szukaj  Uytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci  Zaloguj 

to że pojawia sie osocze to normalna sprawa, przemywać spi

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.jagertruppebrigade.fora.pl Strona Gwna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 753
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Nie 1:38, 06 Kwi 2014 Temat postu: to że pojawia sie osocze to normalna sprawa, przemywać spi

No ja porobię tą lewatywę, spróbuję przez miesiąc jak piszą i zobaczymy.
[link widoczny dla zalogowanych]
Interesuje mnie teren Krk
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Doszedłem do wniosku ze poznać Kogoś w Internecie można przeglądając fora tematyczne płci przeciwnej i czasami tam coś pisząc [link widoczny dla zalogowanych] Ja tylko dodam,ze Salamandddra ma 100% racje
Laserem można zrobić krzywdę lepiej zrezygnuj. albo sa zazdrosne albo wola siedziec przed TV z paczka cipsow i cola... mozecie kogos poolecic? Jestem ZA operacjami plastycznymi. i do tego najsmutniejsza, i najprawdziwsza na swiecie ale to moje zdanie.. [link widoczny dla zalogowanych]
ćwiczyłyście na tym??? Poczytajcie o cieśni nadgarstka i o mieszanej chorobie tkanki łącznej. Generalnie chyba jeszcze trochę pożyję. Jak oceniacie moje szanse???? Ale sa rozne promocje. Pozdrawiam Panią Manuelę która nie odpuszczała nam na minutę Miałam operację 14 grudnia 2009 roku i przed ta datą dużo czytałam to forum.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A jeśli nie to fajnie, jak mi o tym powie.
[link widoczny dla zalogowanych]
mężczyzna, wielbłąd...a kobieta póżniej....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

tak se wyglądają.. [link widoczny dla zalogowanych] W ciąży oczywiśce nie byłam Byłam na wspomnianej wcześniej kontroli-po 3 opakowaniach torbiel wchłonęła się całkowicie Na wszelki wypadek mam jeszcze brać 6 opakowań gravistatu (tego słabszego),a potem.............zachodzimy w ciążę Pozdrawiam cierpiące i życzę powodzenia
Napiszcie, czy można je jeść No i jak już zdasz to się okazuje że jakoś tak dziwnie w przetargach wygrywają zawsze ci sami świetni fachowcy którzy za złotówkę zrobią wycenę stoczni. /tutaj nie wolno wymienic innej branzy, tylko aplikowany zawod, ale bardziej specjalizowany lub wyzsze stanowisko, zeby wiedzieli,ze myslimy o tej pracy powaznie i przyszlosciowo. tutaj też będę zaglądać i Was wspierać Buziaczki :* wiem ze trzeba paszportow , zgody obojga rodzicow . [link widoczny dla zalogowanych]
3.Jesse McCartney - It's Over [link widoczny dla zalogowanych] Ja polecam bo wiele razy stosowałam i naprawdę pomaga. pozarawiam Ale pojawilo sie swiatelko w tunelu, poniewaz znajomi tesciow maja mieszkanie do wynajecia, ale z tym musimy poczekac do konca miesiaca, bo akurat wtedy mu sie skonczy 3- miesieczna umowa. Co ja mogę, że podoba mi się bardzo duży biust? Co do migdałków to moja 11 letnia córa , 3 lata temu miała usuwane migdały( tylko 3) , nie chorowała, ale ciągle oddychała buzią.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Heaven, I'm in Heaven
[link widoczny dla zalogowanych]
Produkuje się oleje roślinne metodą na gorąco /160 -200°/.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jednak tablteki mają też ujemne skutki - czasem po odstawieniu tabletek przez jakiś czas nie pojawia się miesiączka, bo organizm za długo był przyzwyczajony do sztucznego wspomagania i musi znowu zacząć sam pracować. [link widoczny dla zalogowanych] Przede wszystkim musisz je wycieniować...wtedy mniej się puszą i nie są przy klapnięte..Tylko u fryzjera musisz się określić jaką chcesz mieć długość..
Jestem juz po kolejnej wizycie w CZD niestety okazało sie ze na badaniu potencjałów wzrokowych wyszło ze Bartek nie widzi na te chore oczko.Nie ma sygnałów z mózgu do oka.Ale co innego mówia okulisci ponoc ma widziec obrzezem oka.Kochani poradzcie cos bo zwarjuje komu wierzyc.Znalazłam namiary na prof.Marka Prosta ponoc u niego zajmuja sie leczeniem oczu po toksoplazmozie.Wizyta jest droga i nie mam zadnej pewnosci ze cos zrobia.Moze ktos mi tu pomoze.Przeciez pisali ludzie którzy maja blizne na plamce złótej tak jak mój syn a mimo to troszke widza.Prosze pomózcie A ja właśnie wyczytałam, że tygrzyk paskowany jest jadowity. czasem jak zobaczę takiego wielgachnego włochacza to jakiś taki paraliż mnie ogarnia że nie potrafię się ani ruszyc ani krzyczec ... Słowem nie stoi w miejscu. Powiedziałam: [link widoczny dla zalogowanych]
(Ok, no biust też niestety trochę wcięło, ale deska czy super_deska już dawno przestało mi przeszkadzać ) Cześć Kochane Kobietki Gdy miałam roczek, nauczyłam się chodzić. Tzn tyle że zawierałaś ślub zarówno cywilny jak i koscielny. na sniadanie mysle ze niezly bylby twarozek lecz nie codzien czasem raz na miesiac czasem 5 razy w tygodniu a potem przerwa 2 tyg ..jem teraz wszytsko ..pochlaniam !!! Zagladnij jeszcze sobie tutaj.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
CWICZE
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam!
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale nie powinnaś się nadmiernie stresować operacją. WITAM.CZY KTOS Z WAS MA TOKSOPLAZMOZE WRODZONA????CZY ZEZ KTORY JEST WYNIKIEM BLIZNY NA SIATKOWCE PO TOKSOPLAZMOZIE DA SIE JAKOS ZOPEROWAC???????????MAM OBECNIE 4 NAWRÓT CHOROBY I TEN ZEZ SIE POGARSZATAK JAK MOJ WZROK.PROSZE POMOZCIE JESLI COKOLWIEK WIECIE!!!!!!!!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

tępa jesteś, nie idealna. [link widoczny dla zalogowanych] Babka załamała sie widzac moje piekne zielono - brazowe włosy i położyła mi bardzo ciemny brąz, bez gwarancji ze zielen zejdzie.
Zobacz sobie jej zdjęcia z dzieciństwa na jej stronie przestaje działać. czy spoznial wam sie okres po skonczeniu tych tabletek. nawet miesa nie mam potrzeby zjesc jedyne na co mniałam ochote ostatnio to nalesniki ale zjadłam pół i koniec albo naszło mnie na ser zołty i zjadłam plasterek i staram sie wypic soku 2 szklanki dziennie zeby nie odcukrzyc organizmu bo zauwazyłam ze jak mi cukier spada to czuje sie słabo bikini 250-350 [link widoczny dla zalogowanych]
ale jeszcze raz odradzam, a to 50 zł heheh smiech na sali nie badz głupia i niezniszcz włosów, znam przygode gdy zamiawiały dziewczyny fryzjera z dobrego salonu za bardzo niska cene, a pozniej sie w lustrze nie poznawały i wstydziły sie chodzic na uczelnie! jak już pisałam we wcześniejszym poście kiedyś tam, tez miałam problemy z drętwieniem lewej ręki ale teraz wszystko jest ok. Wiem ze prze tydzien wszytko mi zniknie jak zaczne jesc a to dobrze bo za tydz czeka mnie wyjazd sluzbowy wiec nie moge byc opryszczona. nie ktorzy maja pare orgazmow a ja tylko jeden. Tez pracuje w trade .Czytam i widze że w każdym trade jest tak samo.To chora firma. Ja mam za sobą 15-ty dzień i muszę Ci powiedzieć, że faktycznie w teorii wygląda to dość niewinnie (dlatego się za to wzięłam ), ale w praktyce nie jest wesoło-uwierz mi na słowo jeśli nie chcesz spróbować Przestraszyłam Ciocię w szkole
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 753
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Nie 1:39, 06 Kwi 2014 Temat postu: U mnie cały czas spokój Czasem mam myśli nałogowca, że

Mam na imię Magdalena, imię ładne, ale tak oklepane, że już bardziej nie można.
[link widoczny dla zalogowanych]
dzis mam lekkie zakwasy po poniedziałkowej siłowni.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zamenhoffa to pisz na gg.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie wiem co mam zrobić, tzn. [link widoczny dla zalogowanych] Hipokryzja.
Jestem szczęśliiwą posiadaczką paznokci akrylowych ,wcześniej miałam żelki z których też jestem bardzo zadowolona lecz jak narazie akryl znosi wszelkie próby typu kopanie ogródka,sadzenie tulipanów,mycie wszelkich powierzchni płaskich.wydaje mi się że mniej muszę na nie uważać są napewno trwalsze niż żelki a dobrze zrobione niewiele się różnią od tamtych.w akrylach lepiej mi się zalewa różne ozdoby np.suszone własnoręcznie kwiatki wrzosu wygładają przecudnie z białymi hologramami i drobnymi cyrkoniami srebrnymi.pozdrawiamwww.kameleon.net.pl Wczoraj zrobilłam pierwszy raz 3 serie .... uuu, 1200 to troche duzo... Jeśli chodzi to polecam na Krolewskiej chyba ? witajcie dziewczyny! [link widoczny dla zalogowanych]
tak proponuje głodówke pod kontrola lekarza....bo w ten sposób moja kolezanka ktora miała takie problemy jak Ona teraz niedosc ze schudła to ma dużo lepsze wyniki.....głodwka ktora jest przeprowadzona prawidłowo naprawde potrafi zdziałac wiele... miałam wtedy może z 8 lat ale obejrzałam ten film kilka(naście) razy.. Ale potem to powtarzam. Ja ważne 51,5 kg mam 160 wzrostu i schudłam bym tak do 48 kg ;( bo także źle się czuję Ja jak miałabym iśc do takiej szkoły to chyba raczej zapisałabym sie na wizaż i charakteryzacje. Teraz czekam na Twoja ryposte. Warto przed zakupem rozejrzec sie na Allegro - mi sie udało kupic model prezentowany na targach, wogole nieuzywany...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

chodzi o jakieś kontrakty i aplikacje umów wyłącznościowych?
[link widoczny dla zalogowanych]
wie ktos cos na ten temat?? A skąd wiecie, że ona stosuje dietę??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

to wspaniale bardzo się cieszę czyli czekałaś od stycznia od uwag OWM o ile dobrze pamiętam ?? [link widoczny dla zalogowanych] Był dla niej bardzo czuły, troskliwy, pytał się czy jak się czuje, czy jest zmęczona, czy chce iśc do domu, przytulał ją itp.
przeczytałam sraka ma no porywający pseudonim A co do braku wyżu obecnie...to fakt, może go i nie ma. Kamuś, czyli obie mamy jakieś niedogrzanie wewnętrzne. dzięki za inspirację, będę się krzepić myślą o świetnym samopoczuciu po wszystkim Ale ten czas zlecial...Witam wiec ponownie po dluzszej nieobecnosci dziewczyny Pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych]
potem jednak poszłyśmy pod prysznice i zaczełyśmy sie lać wodą sisotra położyła mnie na gąbczastej grubej macie wsadzalam jej wibrator a ona chwyciła za prysznic i zaczela mnie lać no to ja puścilam wibratori i zostal jej w c*pce, ona go wyjela i napalona sie na mnie rzuciła zaczełyśmy sie całować i ustawiła strumien na maksa i lala mi po c*pca w pewnym czasie tak chodziła mi łechtaczna na wszystkie strony że nie mogłam wytrzymać zaczełam jęczeć a ona co chwile mi lała prysznicem. topik w co sie ubrac do pracy nie jest najgorszy. w kazdym normalnym panstwie kobieta w czasie macierzynskiego ma benefity, dodatki itd niezaleznie czy pracuje czy nie, a w naszym zakichanym panstwie dostaniesz 500 zl becikowego... Zdaje sobie sprawe, ze kazdy ma rozna sytuacje osobista niestety jednak niestety spotkalam wiele Polakow co mimo nawet kilkuletniego pobytu nie wladalo dobrze jezykiem wloskim. A ja jak najbardziej wierze ze ktos moze miec174 zm, wazyć 58kg i mies 56cm w pasie (moze być ubita) Juz pare osób tu wspominało o bólu gardła po jej wypiciu,ja mam to samo!! Dethloffa .Zero bólu , leżę sobie i nie myślałam nawet ,że jestem u stomatologa.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

7.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja jestem po wstrzyknięciu kwasu hialuronowego i po 3 zabiegach peelingiem migdałowym na okolice pod oczami. Gdy będę miała 18 lat idę na operację pomniejszenia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

U chorych jednak istnieje również druga grupa (biologicznie niepełnowartościowych) komórek, takich jak wszelkiego rodzaju patologiczne zwyrodnienia, stare złogi, związki obce, ropienie i osłabione komórki. [link widoczny dla zalogowanych] Jesli, któraś z was miała podobny problem to proszę o opisnie swoich doświadczeń z tym związanych .
Wybieraj raczej zdrowe produkty- duzo warzyw, owocow, ciemne pieczywo, chude miesko, ryby, malo slodyczy (a najlepiej w ogole, ale jest ciezkie do zrealizowania-wiem z wlasnego doswiadczenia ). Z drugiej strony, odnoszę wrażenie, że przygotowałam się dostatecznie dobrze. Zarówno blizn przerosłych jak i zapadłych, rozstępów jak i blizn pooperacyjnych. Mam 14 lat i wziąłem udział w tym planie (dla ścisłości mam konto w banku od 13 lat), powysyłałem maile, zrobiłem stronę i ogólnie zapomniałem o tym. Hej kobietki. [link widoczny dla zalogowanych]
rodzilam na warszawskiej w 2006 roku, bylam tam tez na patologii. [link widoczny dla zalogowanych] 2.html czy ma ktoś jakieś świeże opinie na temat operacji nosa u Bromy?? OliOliwia tak jak napisała benusik- ja dałam radę tylko dzięki.. Jak chyba wszyscy powyżej mam kręcone włosy. bardzo serdecznie dziekuje za blyskawiczna odpowiedz 4.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Cięcie dziąsła , wyłamywanie i piłowanie kości z podważaniem zęba spoko.
[link widoczny dla zalogowanych]
Przecież to zaraz lipiec! Sadzisz,ze reformowanie slow Bozych to rzecz normalna?!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Produkowane gazy czy wydalane do światła jelita sole metali ciężkich nie szkodzą, dopóki są prawidłowo wydalane z organizmu. [link widoczny dla zalogowanych] i właśnie dopiero wtedy dostałam skierowanie i wyszło mi, że mam podwyższoną prolaktynę.
Często czuję niemożność przerwania jedzenia, jednocześnie doświadczam uczucia wstydu i nienawiści z powodu nadmiernego apetytu, oraz przejadania się. Pozdrowienia dla wszystkich Ilizarowiczów Pani Asia pracuje w Piekarach Śląskich w znanym tam Studio Urody Q1o, ktoś zresztą już tu kiedyś o nim pisał i o tej drugiej fryzjerce. - jest naturalny (pod wzgledem wygladu) ******************************************************** **************************** [link widoczny dla zalogowanych]
zadnego zrywania czy wycinania polowy paznokcia. upsss sorki za bledy iw6k - temat skazy białkowej był poruszany wiele razy, Stellamix polecała bardzo dobrego alergologa: MAM LINKA DLA OSOB MIESZKAJACYCH W POLSCE I jeszcze jedna sprawa w czasie głodówki bardzo spowalnia sie przemiana materii, dla osob z nadawagą - rzecz ważna, chciałabym aby ta zmarszczka na czole odeszła w zapomnienie wracam pozno a wstaje b.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.jagertruppebrigade.fora.pl Strona Gwna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin